PVPKO Andream Patch - 1299 Private Server Tanıtım,Database,Client ve Procedure Paylaşım Blogu
KnightOnline PVP Server Tanıtımı
Metin2 PVP Server Tanıtım

4 Eylül 2008 Perşembe

Andream Patch


Andream Patch
Düzeltilen Sorunlar:

  • Sisli Görüntü Tamamen Kaldırıldı.
  • Alttan Sorunsuz Şekilde İsim Geçmektedir.
Kurulum:

  • Aşağıdaki Linkten Andream Patch'i İndirin.
  • İndirdiğiniz Dosyayı .exe'den çıkartın.
  • Çıkardığınız Dosyaları Clientiniz içine Kopyalayın.
NOT: Lütfen Dosyaları Kopyalamadan Önce Clientinizin Yedeğini Alınız.




Google Arama Linki :

Andream Patch

Dipnot
Bu yazı 4 Eylül 2008 Perşembe günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
4 Eylül 2008 Perşembe by d0FuTr[!] · 20

“Andream Patch” Konusunda 20 Tane Yorum Var

Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
9 Eylül 2008 20:42

saolun ama ben İpo da arıorm yardım pls


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
9 Eylül 2008 22:10

Arkadaşım artık sitemizde Server ip'leri vermiyorum.. Bugün tanıttığım server yarın kapanıyor .. Sonra Bir sürü gereksiz ve küfür içeren yorum alıyorum..


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
9 Ekim 2008 09:05

yeah xD ASDS sadasd zD


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
2 Kasım 2008 19:20

*// Mesaj Admin Tarafından Düzeltilmiştir.. *//

Burada Küfür Etmenizdeki Anlayışı bir Türlü Anlamış Değilim..


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
29 Kasım 2008 13:00

nasıl iniyo bu yaw


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
29 Kasım 2008 13:44

Buraya Tıkla açılan sayfada 5 saniye bekle ve Click here to start download.. yazısına tıkla.. İnmeye başlayacaktır.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
16 Aralık 2008 08:40

bence guzel bı oyun bu server dehset verıcı


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
19 Aralık 2008 13:50

ıpoo 85.153.5.82 adream gibi ama czde 59+ lwl chitinlerle :D:D:D


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
7 Ocak 2009 21:03

qusel db ama fazla tutulmaz


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
7 Ocak 2009 21:03

qusel db ama fazla tutulmaz


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
7 Ocak 2009 21:04

aslında adream guzel map bunu kendı serwerımı koyacagım ;)


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
9 Ocak 2009 08:11

admin sen bence 7/27 olan serverları tanıt.diger serverlar acılmadan kapanıyor


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
9 Ocak 2009 17:19

@adsız

Ben sitede serverları tanıtırken online olan serverları tanıtıyorum zaten. Ama ben tanıttıktan sonra server kapanır yada ad değiştirirse onu ben bilemem..


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
25 Ocak 2009 21:48

Loqo Bana ßakın adam Olun baba qeLdi


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
4 Şubat 2009 01:00

bana her zmn acık olan bi adream serveri bulun simdiden saol


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
5 Mart 2009 19:57

yaw ben clientin yedeklemeyi unuttum bna link wereblcek warmı cz için?


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
5 Mart 2009 20:00

Myko Cz İndirebilirsinz

&

Usko Cz

Yukarıda yazdıklarımdan birini indirerek sorunu halledebilirsiniz.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
3 Eylül 2009 21:06 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
18 Kasım 2009 17:17

np hack isteyen 1 yazzsn


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
18 Kasım 2009 17:53

@Adsız
Biz sitemizde hack yayınlamıyoruz..
Yanlış hatırlamıyorsam sadece MYKOHACKv4.3 yayınlamıştım. Fakat ssonra kaldırdım.


Yorum Gönder

* Cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter.
* Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar.
* "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir.
* Herkez" denmez "herkes" denir.
* "Yaaaa" çok laubali bir sözdür.
* "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar.
* "Yanlız" değil "Yalnız" denir.
* "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz.
* "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir.
* "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır.
* "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir.
* "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır.
* "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır.
* "v" yerine "w" yazılmaz...<
* "Evet" Yerine "ewt" yazılmaz.

YASAL UYARI !! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, s.gezer92[at]gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Arkasında Google Var! | Bu site Google Adsense ile gelir sağlamaktadır.