PVPKO 1299 Süper Patch // Bütün PAtchler İçinde - 1299 Private Server Tanıtım,Database,Client ve Procedure Paylaşım Blogu
KnightOnline PVP Server Tanıtımı
Metin2 PVP Server Tanıtım

6 Aralık 2008 Cumartesi

1299 Süper Patch // Bütün PAtchler İçinde



Uηιcσяη adLı arkadaşımız piyasadaki bütün patchleri toplayıp bir araya getirmiş ve Süper PAtch'i oLuşturmuş. Artık her oyunu kurduğunuzda tek yapmanız gereken süper patch'i .rar'dan çıkararak Client'inizin içine atmanız..

İçindekiler

  1. Walkry Patch
  2. Graypton Patch
  3. 80 Skill Patch
  4. Bifrost Patch
  5. 2000 Buff 350 Ac Scroll Patch
  6. Hack Shield Hatası için Patch
  7. Açılışta Karanlık SAyfa için Patch
  8. Karakter oLuşturma Hatası için Patch
  9. Pm Kutusu Patch
  10. Usko Luncher
  11. Bifrost Yaratıklarını Görebilmek için Patch
  12. Gem İtemlerini Görebilmek için Patch
  13. 70 Görevi İtemleri için Patch
  14. Arena Patch
  15. USKO Cz Patch
  16. Pet PAtch
  17. NPC Patch
  18. 83 Skilleri Patch
Dosya Boyutu: 67 MB (.7z iLe Sıkıştırılmıştır)
http://rapidshare.com/files/149569236/Super_Patch.7z






Dipnot
Bu yazı 6 Aralık 2008 Cumartesi günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
6 Aralık 2008 Cumartesi by d0FuTr[!] · 22

“1299 Süper Patch // Bütün PAtchler İçinde” Konusunda 22 Tane Yorum Var

Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
13 Eylül 2009 08:16

guzel


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
9 Kasım 2009 15:40

Gerçekten Paylaşımlarınız Süper Devaamlı takip ediyorum Yalnız Full cliend koyarsanız cok sevinecez


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
10 Kasım 2009 08:16

@Adsız
Teşekkür Ederim.. Elimden geldikçe paylaşım yapmaya çalışıyorm.. İnternet hızım 1 MB bit olduğu için upload yapma şansım pek olmuyor ama bir ara kafeye gidip upload yapmayı düşünüyorm..


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
15 Aralık 2009 22:54

sadfasdfasdfasdfasd


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
16 Aralık 2009 22:20

@Adsız
Arkadaşım düşüncelerini bizimle lütfen düzgün olarak paylaşırsan sevinirim.


Mustafa dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
30 Aralık 2009 22:04

gerçekten çok güzel paylasımların bende su 1 haftadır takip ediyorum ve hep işime yaricak şeyleri burda bulabiliyorum tskedrm bencede full bir client paylasırsan sevinirim ilk download benden gelcek :)


d0FuTr [!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
1 Ocak 2010 08:00

@Mustafa
Öncelikle yorum yaptığın için çok teşekkür ederim. Bende siteye client upload etmek istiyorum fakat 1 MB internet hızıyla upload etmek neredeyse mucize denecek kadar zor. Ama en yakın zamanda bir internet cafeden upload işlemi yapacağım.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
16 Ocak 2010 20:40

ya ben pu patch i indiremiyorum rapidshare hata veriyorr


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 07:12

@Adsız
Rapidshare linklerinde herhangi bir sorun yok. Ne hata verdiğini daha ayrıntılı anlatırsan daha çok yardım edebilirim.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 12:46

bunu indirdikten sonra datayı dataya mı atacaz


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 12:56

gfb_alperen_23_@hotmail.com bu msn e yi ekleyin lütfen bana patchi atın ben indiremiyorumm


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 12:57

gfb_alperen_23_@hotmail.com msn i ekleyin bana patchi atın ben indiremiyorum bu patchi


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 14:19

@ADsız
Arkadaşım linke tıkla açılan yerde free user de ve açılan ekranda 60 saniye bekle sonra gelen dowload butonuna bas ve indirmeye başlasın.


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 14:20

@Adsız
Arkadaşım indirdikten sonra setuptan çıkar ve direk clientinin içine kopyala.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 21:06

ya ben bunu indiremiyorum ki clientin içine kopyalayayım benim msni ekle sen bana gönder rapid error veriyo bende gfb_alperen_23_@ lütfen ekle ve gönder


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
17 Ocak 2010 21:07

ya ben bunu indiremiyorum ki clientin içine atıyım benim rapidden indirince hata veriyo sen bana msnden göndersen lütfen ya gfb_alperen_23_@


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
18 Ocak 2010 04:44

@ADsız
Tamam arkadaşım. Akşam okuldan gelince sana dosyayı atarım.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
20 Ocak 2010 19:09

dofutr senin msn ney ben seni erkliyim bn kaç gündür onlineım en yoksn


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
23 Ocak 2010 13:34

@adsız
Ben şuan köydeyim. Ve hava şartları yüzünden en az bir hafta daha yokum. Şuan köyden girmiş bulunmaktayım...
Msn adresim: sercan_240@hotmail.com


Mustafa dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
13 Mart 2010 00:34

kardes rapid hatası dedikleri rapidin Yogunlugu Oda doğal bişey en iisi rapid share premium ;)


d0FuTr [!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
13 Mart 2010 04:00

@Mustafa
Burada rapidshare.com'dan kaynaklanan bir sorun yok. Benim 1 senelik rapidshare premium accountum bittiği için link kırıldı.


hasan dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
27 Kasım 2010 12:25

teşekkür kardeşim


Yorum Gönder

* Cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter.
* Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar.
* "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir.
* Herkez" denmez "herkes" denir.
* "Yaaaa" çok laubali bir sözdür.
* "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar.
* "Yanlız" değil "Yalnız" denir.
* "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz.
* "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir.
* "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır.
* "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir.
* "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır.
* "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır.
* "v" yerine "w" yazılmaz...<
* "Evet" Yerine "ewt" yazılmaz.

YASAL UYARI !! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, s.gezer92[at]gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Arkasında Google Var! | Bu site Google Adsense ile gelir sağlamaktadır.