PVPKO Yeni Saç ve Yüz Modelleri - 1299 Private Server Tanıtım,Database,Client ve Procedure Paylaşım Blogu
KnightOnline PVP Server Tanıtımı
Metin2 PVP Server Tanıtım

28 Temmuz 2009 Salı

Yeni Saç ve Yüz Modelleri


Merhaba,

1299 Private Serverlarda, USKO'ya yeni gelecek oLan Chaos yenilikleri daha USKO'ya gelmeden önce Private Serverlarda görülmeye başlandı. Yeni bir Chaos özelliği olan Yeni Saç ve Yüz Modellerini LorDJackaL arkadaşımız oluşturmuş..

Kurulum:
  • Aşağıdaki linkten Yeni Yüz ve Saç Modellerini indirin.
  • İndirdiğiniz Dosyayı .exe'den çıkarın.
  • Çıkardığınızda " Item " klasörü oluşacaktır.
  • Oluşan " Item " klasörünü Clientiniz içine kopyalayın ve " Tümüne Evet " diyerek değişimi onaylayın.
NOT: Lütfen Dosyaları Clientinize Kopyalamadan Önce, Clientinizin Yedeğini Alınız..!






Dipnot
Bu yazı 28 Temmuz 2009 Salı günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
28 Temmuz 2009 Salı by d0FuTr[!] · 4

“Yeni Saç ve Yüz Modelleri” Konusunda 4 Tane Yorum Var

Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
29 Temmuz 2009 09:43

O Uskoya Gelecek Yeniliklerin Saç Ve Yuzuydu
Cok Fazla İstek Oldugundan Dolayı
v2 Taraftar Versiyon Koyacagım Bugun
Ayrıca Yeni Yuzlerde Var
v3 İçin Bir Plan Yapmadım Fakat Recep İvedik Olarak Bir Patch Dusunuyorum Human BaRBaR Recep İvedik...
LorDJackaL Knight & PvP


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
3 Ağustos 2009 21:00

hahaha bunu ilk ben frmtr e koymuştum :D:D


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
26 Kasım 2009 18:03

@Adsız
Projelerini gerçekleştirdikçe biz yayımlarız..Yeterki 1299 Private Serverlar gelişsin..
Admin


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
26 Kasım 2009 18:06

@Adsız
Ben bu konuyu Frmtr'den [Ç]Alıntı yapmadım.. Ko-Cüce'den [Ç]Alıntı yaptım ve [Ç]Alıntı yaptığım kişinin adını da yazdım..
Admin


Yorum Gönder

* Cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter.
* Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar.
* "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir.
* Herkez" denmez "herkes" denir.
* "Yaaaa" çok laubali bir sözdür.
* "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar.
* "Yanlız" değil "Yalnız" denir.
* "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz.
* "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir.
* "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır.
* "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir.
* "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır.
* "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır.
* "v" yerine "w" yazılmaz...<
* "Evet" Yerine "ewt" yazılmaz.

YASAL UYARI !! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, s.gezer92[at]gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Arkasında Google Var! | Bu site Google Adsense ile gelir sağlamaktadır.