PVPKO Çift El Pathos Gloves (Made By QP_) - 1299 Private Server Tanıtım,Database,Client ve Procedure Paylaşım Blogu
KnightOnline PVP Server Tanıtımı
Metin2 PVP Server Tanıtım

10 Temmuz 2009 Cuma

Çift El Pathos Gloves (Made By QP_)


Pathos Gloves

1299 Private Serverlarda, Gün Geçtikçe USKO'ya daha yaklaşıyor ve Bu gidişle boynuz kulağı geçecek. Geçenlerde sizin ile Pathos Gloves'i paylaşmıştık.
Yukarıdaki aşamalardan son en nihayetinde USKO TArzı sorunsuz bir şekilde Pathos Gloves Yapmayı Nero arkadaşımız becerdi.. Kurulum:
  • Aşağıdaki linkten Çift El Pathos Gloves'i İndirin.
  • İndirdiğiniz Dosyayı .exe'den çıkartın.
  • Çıkardığınızda " Chr " , " Data " ve "Fx " klasörleri oluşacaktır.
  • Bu Klasörleri clientinize Kopyalayın ve karşınıza gelen değişime " Tümüne Evet " diyerek onaylayın.
NOT: Lütfen, Dosyaları Clientinize Kopyalamadan Önce Clientnizin Yedeğini Alınız.





Dipnot
Bu yazı 10 Temmuz 2009 Cuma günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
10 Temmuz 2009 Cuma by d0FuTr[!] · 17

“Çift El Pathos Gloves (Made By QP_)” Konusunda 17 Tane Yorum Var

Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
14 Temmuz 2009 08:55

~x(~x(~x(Ya bunu yükLedim SoNra oYUna qirince Beyaz eKran qeLio oYUn daha taze indiRDim ~x(~x(~x(~x( :(:(:(:(


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
14 Temmuz 2009 09:00

@adsız
Oyunun beyaz ekran gelmesiyle bu patch'in hiç bir alakası yoktur bence. Sonuçta bende bu patchi kullandım hiç sorun vermedi :(


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
16 Temmuz 2009 14:10

Pathos Glove yükleyip oyuna girince kollardaki parlama beyaz kare seklinde görünüyor bu sorun herkesde var !!!!! Bi cözümünü bulursanız sevinirim


karakanmc dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
16 Temmuz 2009 14:14

Pathos Glove yükleyip oyuna girince kollardaki parlama beyaz kare görünüyor bu sorun herkesde var !!!!! Bi cözümünü bulursanız sevinirim


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
27 Ağustos 2009 11:29

beyler o beyaz seylerin qelmesinin sebebi 1299 Fire Drake Skin Dir..


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
26 Kasım 2009 18:01

@Adsız
Pathos Gloves'lerdeki beyaz karelenmenin nedeni sonradan yüklediğiniz "FİRE DRAKE SKİN"'dir.. İsterseniz aşağıdaki linkten "MYKO SKİN"'i indirebilirsiniz.
MYKO SKİN

Admin


kubilay dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
28 Kasım 2009 11:53

sağolun süpersinz.


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
1 Aralık 2009 06:39

@Kubilay
Yorum Yaptığın için teşekkür ederim Kubilay.
Admin


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
14 Şubat 2010 19:20

@d0FuTr [!]

beyaz karelenmeler clientin Fx dosyasındaki pathos glovenin fxb'sinin bağlandığı dosyaların eksikliğinden kaynaklanan birşeydir, myko skin ile alakası yok. Ayrıca çoğu kişi bunu bilmiyor. Çift el pathos glove'nin yapımcısı benim. (Nero)
Qp__ (Kemal) ile ben bu pathos glovenin 2 ellisini yapmaya çalışırken böyle bir olay geçti.
2 el pathos gloveyi yaptığımda benden istedi "hadi ya nasıl yaptın versene bi bakıyım" gibisinden, bende arkadaşım olduğu için verdim (KUŞKUSUZ!) ve 5dakika sonra bana dediği şey "bunu paylaşırsan seni silerim" bende bu lafa inat paylaştım, Ko-Cuce de banlı idim ve başka forumda paylaşmıştım paylaştıktan sonra bu paylaştığımı öğrenmiş o forumda herkeze "bunu ben yaptım nero benden çaldı" gibisinden çocukça laflarda bulunmuştu. ve herkeze Pathos Glove'nin yapımcısının kendi olduğunu inandırmayı başardı. Pathos glove umrumda bile değil olsaydı "bunun yapımcısı benim, Qp__ sahtekardır" diyerekten ortalığı ayağa kaldırırdım.. Qp__ benim ona verdiğim dosyaların adını değiştirerek böyle bir şerefsizlik yapıp paylaşmıştır.

Benim yaptığım orjinal pathos glove linki aşağıda:

http://nero123.ne.funpic.org/Pathos_Glove_by_Nero.rar

- Nero


d0FuTr [!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
15 Şubat 2010 04:48

@Nero
Vermiş olduğun bilgiler doğrultusunda konuyu tekrar düzenleyeceğim.

Ben işin detayını bilmediğim için sadece konuyu (ç)aldığım sitede, paylaşan kişinin adını yazdım. Kusura bakma


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
16 Şubat 2010 19:03

Yok önemli değil artık zaten ben eğer böyle birşey isteseydim çoktan yapardım :)

Bıraktım zaten pvp'yi artık hiç bir önemi yok benim için


Unknown dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
25 Mayıs 2010 00:44

Hergün geliştirdiğim client paylaşımlarını msnden arkadaşım diye direk paylaşdığım arkadaşım olarak bildiğim tamer.Allahdan kork velet.Daha bu yaşda böyle yaparsan ilerde çok çekersin.Hiç kimseden korkmuyosan allahdan kork çünkü o herşeyi bilir.Msn logları hala duruyo oguzdan kemal bana atmışdı diyip dalaveleyle aldığın patchin ismini değiştirerek başka sitelere verdin.KANITLADIM konunu kitlediler benim konumu sabitlediler.Foruma konu açmadan önce engellediğin abinim ben.Forum yöneticisi msnde yüzyüze getirince usko adreamdeyim arkamda 5 kişi var diyip konuşma penceresinden çıkan adam.Ne zevk alıyosun insanların paylaşımını böyle çalmakdan.Konuyu açanın konuyu düzeltmesini istiyorum.Hırsızlarla hırsız olmayın.
Qp.


d0FuTr [!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
25 Mayıs 2010 04:07

@Qp
Ben konunun derinliğini bilmiyorum. Fakat konuyla ilgili kanıtı bizimle paylaşırsan hemen değiştiririm.


Unknown dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
26 Mayıs 2010 00:00

Kanıtla hareket etcekseniz ilk mesajı düzeltmeden önce ondanda kanıt almanız gerekirdi.Ko-cuce de yaklaşık 400 oy olarak yarışmada cüceloper olmuş biriyim ben.Tek bu paylaşımım yok bir çok paylaşımım var orckızmageden npc işaretlerine,bdw,ronarklandbase e kadar.O zamanlar ko cuce 1 haftalığına kapalıydı paylaşmak için ko cucenin açılmasını bekliyordum ama bu tamer denen şahsiyet dalaveleyle diğer arkadaşımdan alıp linkini verceğim sitede yayınlamış tabi beni msnde engelledikden sonra.Bende bunu görünce herşeyi hazır olan paylaşımı direk gerçek sahibinden diye verdim konuyu gördükden 5 dk sonra.Ve paylaştığım konudaki tanıtıcı resimi hazırlamak için 1 gün uğraşdım buda bir kanıttır.http://www.kodestek.com/showthread.php?t=248427&highlight=pathos+gloves+ger%E7ek+sahibinden
Böyle veletlere inanmadan önce kanıtı kendilerindende istedikden sonra böyle birşey yaparsanız daha iyi olur.Emek hırsızlarına ekmek vermeyin.Teşekkürler.
Qp


d0FuTr [!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
26 Mayıs 2010 11:46

@aaaa
Evet arkadaşım suç bende. Senden özür diliyorum. Zaten konuyu ilk açtığımda ve dosyayı upload ettiğimde Made By Qp_ ibaresini yer vermiştim ve hala da öle. Diğer sitelere açtığım konularda da Qp_ geçmektedir. O gün bana öyle bir mail atınca o zaman için konuyu araştırmadan tamam doğrudur deyip geçmiştim. Fakat senden tekrar özür diliyorm ve değiştiriyorum.


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
6 Eylül 2010 18:03

kardes tamam patch guzel ama defance pathos gloves yok sadece mageler icin var? :S


xXx dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
18 Temmuz 2011 14:56

@Adsız
Arkadaşım yamada (patch) hiçbir sorun yoktur. Eğer dosyayı indirirsen, resimleri görebilirsin.


Yorum Gönder

* Cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter.
* Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar.
* "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir.
* Herkez" denmez "herkes" denir.
* "Yaaaa" çok laubali bir sözdür.
* "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar.
* "Yanlız" değil "Yalnız" denir.
* "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz.
* "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir.
* "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır.
* "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir.
* "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır.
* "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır.
* "v" yerine "w" yazılmaz...<
* "Evet" Yerine "ewt" yazılmaz.

YASAL UYARI !! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, s.gezer92[at]gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Arkasında Google Var! | Bu site Google Adsense ile gelir sağlamaktadır.