PVPKO Kinght Online 1299 Sorunlar ve Çözümleri,Full Dbler - 1299 Private Server Tanıtım,Database,Client ve Procedure Paylaşım Blogu
KnightOnline PVP Server Tanıtımı
Metin2 PVP Server Tanıtım

18 Temmuz 2008 Cuma

Kinght Online 1299 Sorunlar ve Çözümleri,Full Dbler


1098/1102 Sunucu Dosyaları
  • 14 Tane sorunsuz DB (Her çeşit)Tıkla
  • Ben sunucu kurma ile ilgili konulara baktım ama iyi çalışan bi veritabanı bulamadım diyorsanız size 3 Tane DB Tıkla!
  • 1098-1102 sağlam sunucu dosyaları indirmek için Tıkla!
1503 Sunucu Dosyaları
  • Neo tarafından düzenlenmiş v1503 sunucu dosyaları Tıkla!
  • İstek üzerine 1503 Sunucu dosyalarını upload ettim. İndirmek için Tıkla!
  • 8 Tane 1503 ve üstü için DB indirmek için Tıkla!
  • 1503 Client arıyorsanız işte alın size 1503 Client. Tıkla!
Anlatımlar
  • Hamachiyle sorunları olan üyeler, konu yeri burası değil lütfen vereceğim linkten sorularınızı Cen’O arkadaşımıza sorabilirsiniz. Tıkla!
  • “Ben download sitelerinden yükleme yapamıyorum” diyorsanız işte vereceğim linkten öğrenebilirsiniz. Tıkla!
  • “Ben bigupload sitesinden program veya başka birşey indirmesini bilmiyorum” diyenler için ise bu link tam size göre Tıkla!
  • Knight_DR nin konusunda bulunan belki silinmiştir amacıyla upload ettiğim anlatımlar Tıkla!
Genel Dosyalar
  • TBL Düzenlemek isteyenler için 3 tane program (en iyisi goat) Tıkla!
  • Dinitor | INI Yaratıcı merak ettiysen Tıkla!
  • “Ben yeniyim ve kendi sunucumu kurdum ama sunucumu daha güzel yapabilmek için bilgiye ihtiyacım var diyorsanız” kendi yaptığım Toplama bilgilere bakmak için Tıkla!
  • Knight Online klasörlerinin içinde DXT dosyaları vardır bu dosyalar oyunun grafiklerini içerir vereceğim programla bunlara düzenleyebilirsiniz. Tıkla!
  • Belki çoğunuz bilmiyosunuzdur ama KOPanel v5 in altındaki sürümlerin hepsinde açık var ve eğer sunucularınızın hacklenmemesini istiyorsanız bunu download etmelisiniz Tıkla!
  • 1503 ve üstü exelerinin iplerini değiştirmeye yarıyan program indirmek için Tıkla!
  • Item düzenlemeyi seven arkadaşlar için hazırlanmış değerli item kodları Tıkla!
  • Moradon haritası bozuk olan arkadaşlar bunu kullanabilirler Tıkla!
  • Ben Nova atınca oyunum kendiliğinden çıkıyor sorununu halletmek istiyorsan Tıkla!
  • HP ve MP Bar düzelmek için gerekli olan patchi yüklemek için Tıkla!
  • Ben K’ye basınca oyun beni atıyor diyenler için patch Tıkla!
  • Bütün upgrade işlemlerini nasıl %100 yaparım diyenler için SQL Kodları (şifreyi yazdıktan sonra enter key’e basın) Tıkla!
  • Oyunla ilgili karakter resimleri,duvarkağıtları hepsi burda - KO Fan Site Kit indirmek için Tıkla!
  • Oyununuzda hile veya herhangi illegal kişiler varsa onları KO IP Blockler ile uzaklaştırabilirsiniz. Tıkla!
Diğer

  • Arkadaşınıza veya yardım isteyen bir kişiye yardım etmeniz için Microsoft’un Uzaktan yardımından daha gelişmiş bir program tavsiye ederim. TeamViewer : Tıkla
  • Download işlemini daha hızlı yapabilmek için gerekli programlardan bir tanesi. Internet Download Manager : Tıkla
  • SQL Server (XP için) Microsoftun sitesinden indirmek için Tıkla
  • .7z , .rar , .zip dosyalarını açmak için gerekli program. WinRAR : Tıkla


Dipnot
Bu yazı 18 Temmuz 2008 Cuma günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir,
18 Temmuz 2008 Cuma by d0FuTr[!] · 0
YASAL UYARI !! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, s.gezer92[at]gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Arkasında Google Var! | Bu site Google Adsense ile gelir sağlamaktadır.