PVPKO Hazır Odbc ve İniler + Kullanımı ve Resimli Anlatım - 1299 Private Server Tanıtım,Database,Client ve Procedure Paylaşım Blogu
KnightOnline PVP Server Tanıtımı
Metin2 PVP Server Tanıtım

29 Aralık 2008 Pazartesi

Hazır Odbc ve İniler + Kullanımı ve Resimli Anlatım


Öncelikle Aşağıdaki Linkten Hazır Odbc ve inileri indirin.

Hazır Odbc ve İNİler.. ( Pot Silinmesi Sorunu Giderildi)
Rar PaSS: privateserverlar.blogspot.com


NOT: Bu Odbc ve iniler DB ismi kn_online oLarak Hazırlanmıştır..


İndirdiğiniz dosyaları rar'dan çıkartınız.. Çıkardıktan Sonra " Oto Odbc " Dosyası içindeki regedit dosyasına 2 kere tıklayın ve karşınıza gelen ekranda tamam deyiniz.

Tamam dedikten sonra Başlat > Denetim MAsası > Yönetimsel Araçlar > Veri Kaynakları (ODBC) 'a giriyoruz..

Girdikten sonra yukarıdaki sekmelerden " SİSTEM DNS " yi seçiyoruz. Seçtikten sonra alttaki alanda;
  • data
  • Kdata
  • KN_Data
  • kn_online
  • Knight
  • Knight_Account
  • Knight_Data
  • LocalServer
  • Sknight
oLacaktır.. Bunlar var ise doğru yapmışız demektir.. Geriye sadece yapılandır diyerek kendi serverımıza göre uyarlayacağız.. Ben bir tanesini örnek olarak yapacağım diğerlerini siz uyarlarsınız...








Dipnot
Bu yazı 29 Aralık 2008 Pazartesi günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
29 Aralık 2008 Pazartesi by d0FuTr[!] · 4

“Hazır Odbc ve İniler + Kullanımı ve Resimli Anlatım” Konusunda 4 Tane Yorum Var

Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
10 Ocak 2009 12:51

ee yorum nerede ? :S


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
10 Ocak 2009 13:45

@adsız

En küçük bir şüphen olmasın indirdiğiniz Odbc ve iniler %100 çalışmaktadır.. Kendim bizzat localdeki serverda kullandım..

Fakat Sadece Relogta Hp Potlar siliniyordu.. Bu Sorunuda TheGameGuard çözmüş ve onun verdiği Odbc ve iniler sayesinde çözmüş bulunmaktayız..

Yukarıdaki Hazır Odbc ve İNİler linki tamamen sorunsuzdur..


Privateserverlar.blogspot.com Admini


Adsız dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
31 Ocak 2009 12:48

E anladik odbc var ama iniler yok :D


d0FuTr[!] dedi ki... [Bu Yoruma Cevap Ver]
3 Şubat 2009 09:53

@jix
Evet. Bende indirince fark ettim. 1-2 gün içinde inileri de koyarm. PC'mdeki Hard Disk değiştiği için bütün arşivlerim gitti. Yedekleri de yoktu. Ama bulursam koyacağım.


Yorum Gönder

* Cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter.
* Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar.
* "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir.
* Herkez" denmez "herkes" denir.
* "Yaaaa" çok laubali bir sözdür.
* "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar.
* "Yanlız" değil "Yalnız" denir.
* "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz.
* "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir.
* "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır.
* "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir.
* "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır.
* "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır.
* "v" yerine "w" yazılmaz...<
* "Evet" Yerine "ewt" yazılmaz.

YASAL UYARI !! Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, s.gezer92[at]gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Arkasında Google Var! | Bu site Google Adsense ile gelir sağlamaktadır.