13 Eylül 2008 Cumartesi
XReturnS v1 Kopanel Teması
XReturns'un yaptığı ilk Kopanel Teması 'dır..
Dosyanın içindeki Query'iyi ekleyin
Panel'den Görüntüler
+10'a %100 Basma Kodları
1299 Private Serverlarda, aşağıdaki Query Analyzer Kodu sayesinde İtemlerin +10'a basma oranlarını %100 yapabileceksiniz.
Kullanım:
Kod:
Kullanım:
- Başlat > Tüm Programlar > Microsoft SQL Server > Query Analyzer ‘ a giriyoruz.
- SQL Server’ a bağlanıyoruz ve açılan ekranda ” master ” yerine ” DBmizi ” seçiyoruz.
- Seçtikten sonra aşağıdaki kodu kopyalayıp , yapıştırıyoruz ve F5 yaparak kodumuzu uyguluyoruz.
Kod:
UPDATE UPGRADEEXT0 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT1 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT2 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT3 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT4 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT5 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT6 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT7 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT8 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT9 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT10 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT11 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT12 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT13 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT14 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT15 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT16 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT17 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT18 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT19 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT20 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT21 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT22 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100 UPDATE UPGRADEEXT23 SET siPercent0 = 100, siPercent1 = 100, siPercent2 = 100, siPercent3 = 100, siPercent4 = 100, siPercent5 = 100, siPercent6 = 100, siPercent7 = 100, siPercent8 = 100, siPercent9 = 100
Yukarıdaki Kodları Not Defteri içinde İndirmek İçin Tıklayınız..!
Warder Kesince Savaşı Kaybetmeme
Warder Kesilince savaşı kaybetme sorunu aşağıdaki kodlar yardımıyla düzeltebilirsiniz.
Sırasıyla aşağıdaki kodları uygulayınız..
Yukarıdaki Kodları NotDefteri İçinde İndirmek için Tıklayınız..!
Sırasıyla aşağıdaki kodları uygulayınız..
Kod:
DELETE FROM K_NPC WHERE (strName = 'warder 1') OR (strName = 'warder 2') OR (strName = 'keeper')
Kod:
DELETE FROM K_NPCPOS WHERE (ZoneID = 102) AND (NpcID = 21045) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 21041) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 21042) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 11041) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 11042) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 11047)
Kod:
INSERT INTO K_NPC ( [sSid], [strName], [sPid], [sSize], [iWeapon1], [iWeapon2], [byGroup], [byActType], [byType], [byFamily], [byRank], [byTitle], [iSellingGroup], [sLevel], [iExp], [iLoyalty], [iHpPoint], [sMpPoint], [sAtk], [sAc], [sHitRate], [sEvadeRate], [sDamage], [sAttackDelay], [bySpeed1], [bySpeed2], [sStandtime], [iMagic1], [iMagic2], [iMagic3], [sFireR], [sColdR], [sLightningR], [sMagicR], [sDiseaseR], [sPoisonR], [sLightR], [sBulk], [byAttackRange], [bySearchRange], [byTracingRange], [iMoney], [sItem], [byDirectAttack], [byMagicAttack], [byMoneyType] ) VALUES ( 21041, 'Keeper', 11610, 100, 130650179, 170450000, 2, 7, 11, 1, 1, 2, 0, 80, 0, 0, 215000, 0, 0, 15000, 375, 375, 8000, 1500, 2, 7, 1000, 0, 0, 0, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 90, 7, 14, 35, 2000, 21011, 0, 0, 1 ); INSERT INTO K_NPC ( [sSid], [strName], [sPid], [sSize], [iWeapon1], [iWeapon2], [byGroup], [byActType], [byType], [byFamily], [byRank], [byTitle], [iSellingGroup], [sLevel], [iExp], [iLoyalty], [iHpPoint], [sMpPoint], [sAtk], [sAc], [sHitRate], [sEvadeRate], [sDamage], [sAttackDelay], [bySpeed1], [bySpeed2], [sStandtime], [iMagic1], [iMagic2], [iMagic3], [sFireR], [sColdR], [sLightningR], [sMagicR], [sDiseaseR], [sPoisonR], [sLightR], [sBulk], [byAttackRange], [bySearchRange], [byTracingRange], [iMoney], [sItem], [byDirectAttack], [byMagicAttack], [byMoneyType] ) VALUES ( 21042, 'Warder 1', 11610, 100, 130450179, 170450000, 2, 7, 11, 1, 1, 2, 0, 70, 0, 5000, 150000, 0, 0, 10000, 275, 275, 6000, 1500, 2, 7, 1000, 0, 0, 0, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 90, 7, 14, 35, 1000, 21011, 0, 0, 1 ); INSERT INTO K_NPC ( [sSid], [strName], [sPid], [sSize], [iWeapon1], [iWeapon2], [byGroup], [byActType], [byType], [byFamily], [byRank], [byTitle], [iSellingGroup], [sLevel], [iExp], [iLoyalty], [iHpPoint], [sMpPoint], [sAtk], [sAc], [sHitRate], [sEvadeRate], [sDamage], [sAttackDelay], [bySpeed1], [bySpeed2], [sStandtime], [iMagic1], [iMagic2], [iMagic3], [sFireR], [sColdR], [sLightningR], [sMagicR], [sDiseaseR], [sPoisonR], [sLightR], [sBulk], [byAttackRange], [bySearchRange], [byTracingRange], [iMoney], [sItem], [byDirectAttack], [byMagicAttack], [byMoneyType] ) VALUES ( 21045, 'Warder 2', 11610, 100, 130450179, 170450000, 2, 7, 11, 1, 1, 2, 0, 70, 0, 5000, 150000, 0, 0, 10000, 275, 275, 6000, 1500, 2, 7, 1000, 0, 0, 0, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 90, 7, 14, 35, 1000, 21011, 0, 0, 1 ); INSERT INTO K_NPC ( [sSid], [strName], [sPid], [sSize], [iWeapon1], [iWeapon2], [byGroup], [byActType], [byType], [byFamily], [byRank], [byTitle], [iSellingGroup], [sLevel], [iExp], [iLoyalty], [iHpPoint], [sMpPoint], [sAtk], [sAc], [sHitRate], [sEvadeRate], [sDamage], [sAttackDelay], [bySpeed1], [bySpeed2], [sStandtime], [iMagic1], [iMagic2], [iMagic3], [sFireR], [sColdR], [sLightningR], [sMagicR], [sDiseaseR], [sPoisonR], [sLightR], [sBulk], [byAttackRange], [bySearchRange], [byTracingRange], [iMoney], [sItem], [byDirectAttack], [byMagicAttack], [byMoneyType] ) VALUES ( 11041, 'Keeper', 21610, 100, 120310049, 170450000, 1, 7, 11, 1, 1, 2, 0, 80, 0, 0, 215000, 0, 0, 15000, 375, 375, 5000, 1500, 2, 7, 1000, 0, 0, 0, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 90, 7, 14, 35, 2000, 21011, 0, 0, 1 ); INSERT INTO K_NPC ( [sSid], [strName], [sPid], [sSize], [iWeapon1], [iWeapon2], [byGroup], [byActType], [byType], [byFamily], [byRank], [byTitle], [iSellingGroup], [sLevel], [iExp], [iLoyalty], [iHpPoint], [sMpPoint], [sAtk], [sAc], [sHitRate], [sEvadeRate], [sDamage], [sAttackDelay], [bySpeed1], [bySpeed2], [sStandtime], [iMagic1], [iMagic2], [iMagic3], [sFireR], [sColdR], [sLightningR], [sMagicR], [sDiseaseR], [sPoisonR], [sLightR], [sBulk], [byAttackRange], [bySearchRange], [byTracingRange], [iMoney], [sItem], [byDirectAttack], [byMagicAttack], [byMoneyType] ) VALUES ( 11042, 'Warder 1', 21610, 100, 120710049, 170450000, 1, 7, 11, 1, 1, 2, 0, 70, 0, 5000, 150000, 0, 0, 10000, 275, 275, 4000, 1500, 2, 7, 1000, 0, 0, 0, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 90, 7, 14, 35, 1000, 21011, 0, 0, 1 ); INSERT INTO K_NPC ( [sSid], [strName], [sPid], [sSize], [iWeapon1], [iWeapon2], [byGroup], [byActType], [byType], [byFamily], [byRank], [byTitle], [iSellingGroup], [sLevel], [iExp], [iLoyalty], [iHpPoint], [sMpPoint], [sAtk], [sAc], [sHitRate], [sEvadeRate], [sDamage], [sAttackDelay], [bySpeed1], [bySpeed2], [sStandtime], [iMagic1], [iMagic2], [iMagic3], [sFireR], [sColdR], [sLightningR], [sMagicR], [sDiseaseR], [sPoisonR], [sLightR], [sBulk], [byAttackRange], [bySearchRange], [byTracingRange], [iMoney], [sItem], [byDirectAttack], [byMagicAttack], [byMoneyType] ) VALUES ( 11047, 'Warder 2', 21610, 100, 120710049, 170450000, 1, 7, 11, 1, 1, 2, 0, 70, 0, 5000, 150000, 0, 0, 10000, 275, 275, 4000, 1500, 2, 7, 1000, 0, 0, 0, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 500, 90, 7, 14, 35, 1000, 21011, 0, 0, 1 ); INSERT INTO K_NPCPOS ( [ZoneID], [NpcID], [ActType], [RegenType], [DungeonFamily], [SpecialType], [TrapNumber], [LeftX], [TopZ], [RightX], [BottomZ], [LimitMinZ], [LimitMinX], [LimitMaxX], [LimitMaxZ], [NumNPC], [RegTime], [byDirection], [DotCnt], [path] ) VALUES ( 102, 21045, 104, 1, 3, 0, 0, 807, 545, 810, 542, 794, 548, 814, 530, 1, 30, 0, 0, '' ); INSERT INTO K_NPCPOS ( [ZoneID], [NpcID], [ActType], [RegenType], [DungeonFamily], [SpecialType], [TrapNumber], [LeftX], [TopZ], [RightX], [BottomZ], [LimitMinZ], [LimitMinX], [LimitMaxX], [LimitMaxZ], [NumNPC], [RegTime], [byDirection], [DotCnt], [path] ) VALUES ( 102, 11047, 104, 1, 5, 0, 0, 176, 455, 178, 453, 167, 465, 188, 446, 1, 30, 0, 0, '' ); INSERT INTO K_NPCPOS ( [ZoneID], [NpcID], [ActType], [RegenType], [DungeonFamily], [SpecialType], [TrapNumber], [LeftX], [TopZ], [RightX], [BottomZ], [LimitMinZ], [LimitMinX], [LimitMaxX], [LimitMaxZ], [NumNPC], [RegTime], [byDirection], [DotCnt], [path] ) VALUES ( 102, 21041, 104, 1, 1, 98, 0, 947, 949, 949, 946, 944, 952, 952, 943, 1, 30, 0, 0, '' ); INSERT INTO K_NPCPOS ( [ZoneID], [NpcID], [ActType], [RegenType], [DungeonFamily], [SpecialType], [TrapNumber], [LeftX], [TopZ], [RightX], [BottomZ], [LimitMinZ], [LimitMinX], [LimitMaxX], [LimitMaxZ], [NumNPC], [RegTime], [byDirection], [DotCnt], [path] ) VALUES ( 102, 21042, 104, 1, 2, 0, 0, 554, 816, 557, 813, 541, 819, 560, 801, 1, 30, 0, 0, '' ); INSERT INTO K_NPCPOS ( [ZoneID], [NpcID], [ActType], [RegenType], [DungeonFamily], [SpecialType], [TrapNumber], [LeftX], [TopZ], [RightX], [BottomZ], [LimitMinZ], [LimitMinX], [LimitMaxX], [LimitMaxZ], [NumNPC], [RegTime], [byDirection], [DotCnt], [path] ) VALUES ( 102, 11041, 104, 1, 6, 99, 0, 73, 77, 76, 75, 64, 84, 82, 66, 1, 30, 0, 0, '' ); INSERT INTO K_NPCPOS ( [ZoneID], [NpcID], [ActType], [RegenType], [DungeonFamily]
Yukarıdaki Kodları NotDefteri İçinde İndirmek için Tıklayınız..!
Warder 1 - 2 ve Keeper Kesince Np Gelmesi ve Notice Geçmesi
Aşağıda vereceğimiz kodlar sayesinde Warder 1 - 2 ve Keeper Kestiğiniz Zaman Kesen Usera np gelir ve adı Notice'den geçer..
Daha sonra K_NPCPOS tablosuna şunu ekleyin;
K_NPC tablosunada bunu ekleyin;
Bütün Kodları Not Defteri İçinde İndirmek İçin Tıklayınız..!
Daha sonra Ai-server'ın map dosyasına aşağıdaki dosyayı atın;
Dosyayı Buradan İndirin.
Son olarak ZONE_INFO'da 101 102 ve 103 için roomevent bölümüne sırasıyla 101 102 ve 103 yazın.
Artık warder ve keeper kesince hem NOTICE geçer hemde np gelir.
NOT: Klasik lunar bug çözümü değildir. Yapılan işlem eski warder ve keeperı yerine getirir. Çünkü Sorun warder ve keeperda değil evt dosyalarındadır.
Öncelikle şu iki komutla eski warder ve keeperınızdan kurtulun;
Kod:
DELETE FROM K_NPC WHERE (strName = 'warder 1') OR (strName = 'warder 2') OR (strName = 'keeper')
Kod:
DELETE FROM K_NPCPOS WHERE (ZoneID = 102) AND (NpcID = 21045) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 21041) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 21042) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 11041) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 11042) OR (ZoneID = 102) AND (NpcID = 11047)
Daha sonra K_NPCPOS tablosuna şunu ekleyin;
Kod:
103 21045 104 1 3 91 0 670 143 671 142 670 144 672 142 1 30 0 0 101 21045 104 1 3 91 0 597 300 600 297 596 301 601 296 1 30 0 0 102 21045 104 1 3 91 0 176 455 178 453 167 465 188 446 1 30 0 0 102 11047 104 1 5 93 0 807 545 810 542 794 548 814 530 1 30 0 0 102 21041 104 1 1 98 0 73 77 76 75 64 84 82 66 1 30 0 0 102 21042 104 1 2 90 0 450 188 453 186 444 193 461 179 1 30 0 0 102 11041 104 1 6 99 0 947 949 949 946 944 952 952 943 1 30 0 0 102 11042 104 1 4 92 0 554 816 557 813 541 819 560 801 1 30 0 0
K_NPC tablosunada bunu ekleyin;
Kod:
11041 Keeper 11610 100 120310049 170450000 2 7 11 1 1 2 0 80 0 0 215000 0 0 15000 375 375 5000 1500 2 7 1000 0 0 0 100 100 100 100 100 100 100 90 7 14 35 2000 21011 0 0 1 11042 Warder 1 11610 100 120710049 170450000 2 7 11 1 1 2 0 70 0 0 150000 0 0 10000 275 275 4000 1500 2 7 1000 0 0 0 100 100 100 100 100 100 100 90 7 14 35 1000 21011 0 0 1 11047 Warder 2 11610 100 120710049 170450000 2 7 11 1 1 2 0 70 0 0 150000 0 0 10000 275 275 4000 1500 2 7 1000 0 0 0 100 100 100 100 100 100 100 90 7 14 35 1000 21011 0 0 1 21042 Warder 1 21610 100 130450179 170450000 1 7 11 1 1 2 0 70 0 0 150000 0 0 10000 275 275 6000 1500 2 7 1000 0 0 0 100 100 100 100 100 100 100 90 7 14 35 1000 21011 0 0 1 21045 Warder 2 21610 100 130450179 170450000 1 7 11 1 1 2 0 70 0 0 150000 0 0 10000 275 275 6000 1500 2 7 1000 0 0 0 100 100 100 100 100 100 100 90 7 14 35 1000 21011 0 0 1 21041 Keeper 21610 100 130650179 170450000 1 7 11 1 1 2 0 80 0 0 215000 0 0 15000 375 375 8000 1500 2 7 1000 0 0 0 100 100 100 100 100 100 100 90 7 14 35 2000 21011 0 0 1
Bütün Kodları Not Defteri İçinde İndirmek İçin Tıklayınız..!
Daha sonra Ai-server'ın map dosyasına aşağıdaki dosyayı atın;
Dosyayı Buradan İndirin.
Son olarak ZONE_INFO'da 101 102 ve 103 için roomevent bölümüne sırasıyla 101 102 ve 103 yazın.
Artık warder ve keeper kesince hem NOTICE geçer hemde np gelir.
NOT: Klasik lunar bug çözümü değildir. Yapılan işlem eski warder ve keeperı yerine getirir. Çünkü Sorun warder ve keeperda değil evt dosyalarındadır.
12 Eylül 2008 Cuma
Weapon ve Armor Enchant Scroll Çalıştırmak ve Sundries'ten Çekebilme
Bildiğiniz Üzere 1299 PW'lerde Weapon ve Armor Enchant Scrollar Çalışmamaktadır, Aşağıdaki Adımları Uyguladığınızda Oyuncular USKO Tarzı Sundiresten Çekip Basabilecekler.
Öncelikle Önemli Olan Mutlaka Yapılması Gerekenler ;
Uygulanacak SQL Kodu;
Öncelikle Önemli Olan Mutlaka Yapılması Gerekenler ;
Uygulanacak SQL Kodu;
Kod:
DELETE FROM ITEM WHERE Num = 389155000 DELETE FROM ITEM WHERE Num = 389156000 DELETE FROM ITEM WHERE Num = 800061000 DELETE FROM ITEM WHERE Num = 800062000 DELETE FROM MAGIC WHERE MagicNum = 500049 DELETE FROM MAGIC WHERE MagicNum = 500050 DELETE FROM MAGIC WHERE MagicNum = 500051 DELETE FROM MAGIC WHERE MagicNum = 500052 DELETE FROM MAGIC_TYPE4 WHERE iNum = 500049 DELETE FROM MAGIC_TYPE4 WHERE iNum = 500050 DELETE FROM MAGIC_TYPE4 WHERE iNum = 500051 DELETE FROM MAGIC_TYPE4 WHERE iNum = 500052
Item Tablosuna Eklenecekler ;
Kod:
INSERT INTO ITEM VALUES (389155000,'Weapon Enchant Scroll (+0)',97,15,0,0,0,0,0,30,1,700000,0,0,1,500049,0,1,99,0,0,0,0,0,0,0,255,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0) INSERT INTO ITEM VALUES (389156000,'Armor Enchant Scroll (+0)',97,15,0,0,0,0,0,30,1,300000,0,0,1,500050,0,1,99,0,0,0,0,0,0,0,255,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0) INSERT INTO ITEM VALUES (800061000,'Weapon Enchant Scroll (+0)',255,15,0,0,0,0,0,1,30,700000,10000,0,0,500051,0,1,99,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0) INSERT INTO ITEM VALUES (800062000,'Armor Enchant Scroll (+0)',255,15,0,0,0,0,0,1,30,300000,10000,0,0,500052,0,1,99,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0)
MAGIC Tablosuna Eklenecekler ;
Kod:
INSERT INTO MAGIC VALUES (500049,'Weapon Enchant Scroll',Weapon Enchant Scroll','Weapon Enchant Scroll',0,0,0,0,702,1,0,0,0,0,9,389155000,0,0,100,4,0,0,1,0) INSERT INTO MAGIC VALUES (500050,'Armor Enchant Scroll',Armor Enchant Scroll','Weapon Enchant Scroll',0,0,0,0,702,1,0,0,0,0,9,389156000,0,0,100,4,0,0,1,0) INSERT INTO MAGIC VALUES (500051,'Weapon Enchant Scroll',Weapon Enchant Scroll','Weapon Enchant Scroll',0,0,0,0,702,1,0,0,0,0,9,800061000,0,0,100,4,0,0,1,0) INSERT INTO MAGIC VALUES (500052,'Armor Enchant Scroll',Armor Enchant Scroll','Weapon Enchant Scroll',0,0,0,0,702,1,0,0,0,0,9,800062000,0,0,100,4,0,0,1,0)
MAGIC_TYPE4 Tablosuna Eklenecekler ;
Kod:
INSERT INTO MAGIC_TYPE4 VALUES (500049,'Weapon Enchant Scroll','Armor Enchant Scroll',13,0,1800,100,100,0,100,5,100,0,100,0,100,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,100) INSERT INTO MAGIC_TYPE4 VALUES (500050,'Armor Enchant Scroll' ,'Armor Enchant Scroll',14,0,1800,100,100,30,100,100,100,0,100,0,100,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,100) INSERT INTO MAGIC_TYPE4 VALUES (500051,'Weapon Enchant Scroll','Armor Enchant Scroll',13,0,1800,100,100,0,100,5,100,0,100,0,100,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,100) INSERT INTO MAGIC_TYPE4 VALUES (500052,'Armor Enchant Scroll','Armor Enchant Scroll',14,0,1800,100,100,30,100,100,100,0,100,0,100,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,100)
10 Eylül 2008 Çarşamba
Tur Ko Db
Özellikleri:
- Oto Üyelik
- Oto Master
- Oto Grade
- Oto Sembol
- 100Np Başlangıç
- Kareli ve Karesiz NP İşaretleri Ekli ...(100 Np İşareti ve Sorunsuz.)
- Castle Siege War(CSW)
- 1. Clan'ın Bayrağı Delos'a koyuluyordu
- Forgetten Temple Sorunsuz Yaratıklar Çıkıyor
- NCS ve Nation Transfer Çalışıyor
- Irk Seçim Ekranı Sadece Bir Kere Gelir.
- USKO Pelerin Ekli
- Tüm Sc'ler Eklidir ve Sorunsuzdur
- Nation Transfer Tamamen Sorunsuz
- Şifre Değiştirme Ekli
- Guard Towerlar Çalışıyor ve Sorunsuz Yaklaşık 1k Vuruyor
- Premium Sistemi Var
- Savaş Atı(War Captain) Var ve Sorunsuz
- IlIllIl Gibi Çarlar Açılamaz
- Ülke Bayrakları Ekli
- Stat sorunu yok
DB Diğer Daha İyi Özellikleri
- 64/1 Ex ( 64 Lwl Den Sonra Zorlaşıyor Fazla Abartılı Deil )
- Oyuna Giren Her Irk'a Clasına Göre +8 Sheller Ve +3 Uniqler Veriliyor Uprage Yapamazlar
- Db Tamamiyle Sorunsuz Şuana Kadar Verilmiş En İyi Db Dir
8 Eylül 2008 Pazartesi
Premium Yöneticisi
Kullanımı ;
- SQL Bağlantı Ayarlarını yapın
- Char adını girerek göster'e tıklayın.
- Ekle ve Sil butonlarından Premium silip ekleyebilirsiniz.
- Gün Ekle'dende premium gününü arttırabilirsiniz.
- Eğer programı sürekli açık tutarsanız. Her gece 00:00'da premium sürelerinden 1 gün düşecektir. ( Kesinlikle serverınızı yormaz.)
Programın Özellikleri :
- Premium Ekleme/Silme
- Premium Gün Sayısı Ekleme
- Programı full açık tuttuğunuz takdirde her gün premium süresini 1 gün kısaltabilme ( Premium sistemi tam olarak çalışmayan db'ler için )
Not : Sistem TB_USER tablosu üzerinden çalışmaktadır.
Buradan Premium Yöneticisi 'ni İndirebilirsiniz.
Eğer çalıştıramazsanız ; ( Değişiklik yapmadan önce DB yedeği alınız.)
Tablo ; ( TB_USER tablosuna aşağıdaki sütunları ekleyin. )
Kod:
PreDay - int - 4 Premium - int - 4
Prosedür ; ( Eğer prosedür varsa, LOAD_PREMIUM_SERVICE_USER, UPDATE_PREMIUM_SERVICE_USER prosedürlerini aşağıdaki gibi değiştirin. )
Kod:
CREATE PROCEDURE LOAD_PREMIUM_SERVICE_USER @AccountID varchar(27), @nRet1 smallint OUTPUT, @nRet2 smallint OUTPUT AS DECLARE @nRow smallint SET @nRow = 0 DECLARE @Type smallint SET @Type = null DECLARE @Days smallint SET @Days = null SELECT @nRow = COUNT(*) FROM TB_USER WHERE strAccountID = @AccountID and Premium > 0 IF @nRow = 0 BEGIN SET @nRet1 = 0 SET @nRet2 = 0 RETURN END BEGIN TRAN SELECT @Type = Premium, @Days = PreDay FROM TB_USER WHERE strAccountID = @AccountID IF @Days = 0 BEGIN UPDATE TB_USER SET Premium = 0 WHERE strAccountID = @AccountID SET @nRet1 = 0 SET @nRet2 = 0 RETURN END COMMIT TRAN SET @nRet1 = @Type SET @nRet2 = @Days GO
Kod:
CREATE PROCEDURE UPDATE_PREMIUM_SERVICE_USER @AccountID varchar(27), @Days smallint AS UPDATE TB_USER SET PreDay = @Days WHERE strAccountID = @AccountID UPDATE TB_USER SET Premium = 0 WHERE PreDay = 0 and Premium = 1 GO
User Editör v1
Kurulum ;
- Program açıp SQL ayarlarını yaptıktan sonra kullanabilirsiniz. Eğer program açılmazsa Rar içindeki yukle.bat'ı açtıktan sonra programı kullanabilirsiniz.
Programın Özellikleri ;
- Uzak & Local SQL Bağlantısı
- Class - Level - Np - Nation - Manner - Exp Görebilme & Değiştirebilme
- Authority - Race - Class - Rank - Zone - Gold Görebilme & Değiştirebilme
Not : Programda ufak tefek hatalar olabilir ama oyunda hataya yol açmaz.
Buradan User Editör v1 'i İndirebilirsiniz.
User Editör v1'den Resim
Inventory Editor [ Full Inventory Edit Eklendi ! WtF ] + Anlatım
## INVENTORY EDITOR KULLANIMI ##
Programı çalıştırdığınızda bağlantı bölümü ekrana gelir.Numaraladığım yerlerin açıklamaları aşağıda verilmiştir :
*** BAĞLANTI BÖLÜMÜ ***
Programı çalıştırdığınızda bağlantı bölümü ekrana gelir.Numaraladığım yerlerin açıklamaları aşağıda verilmiştir :
*** BAĞLANTI BÖLÜMÜ ***
// UZAK SQL \\
Bir dedicated a kendi bilgisayarınızdan bağlanmak istiyorsanız Uzak SQL ile bağlanmalısınız :
1-) Dedicated veya vps sunucunun ip adresi
2-) Düzenleme yaoacağınız karakterin bulunduğu veritabanı adı
3-) Security > Logins de veritabanına ait vermiş olduğunuz kullanıcı adı
4-) Bu kullanıcı adına ait vermiş olduğunuz şifre
// LOCAL SQL \\
Kendi bilgisayarınızdaki bir veritabanında bulunan karaktere item vermek istiyorsanız Local SQL kullanmalısınız :
5-) Item vermek istediğiniz karakterin bulunduğu veritabanının adı
Hangi SQL seçeneğinden bağlanmak istiyorsanız, o sql bölümüne ait bilgileri eksiksiz doldurup,o bölümde bulunan bağlan tuşuna basarsanız program veritabanına bağlanacaktır.
Güvenlik Duvarı gelirse "Engellemeyi Kaldır" a basarak programın çalıştığını görebilirsiniz.Uzak SQL ile bağlantılarda program 15,20 saniye kasabilir.Local SQL bağlantılarında ise 2,3 saniye içinde program bağlanabilir ...
---------- BAĞLANTI BÖLÜMÜ BITTI ------------
*** KARAKTER YUKLEME VE ITEMLERINI GORME ***
Bir dedicated a kendi bilgisayarınızdan bağlanmak istiyorsanız Uzak SQL ile bağlanmalısınız :
1-) Dedicated veya vps sunucunun ip adresi
2-) Düzenleme yaoacağınız karakterin bulunduğu veritabanı adı
3-) Security > Logins de veritabanına ait vermiş olduğunuz kullanıcı adı
4-) Bu kullanıcı adına ait vermiş olduğunuz şifre
// LOCAL SQL \\
Kendi bilgisayarınızdaki bir veritabanında bulunan karaktere item vermek istiyorsanız Local SQL kullanmalısınız :
5-) Item vermek istediğiniz karakterin bulunduğu veritabanının adı
Hangi SQL seçeneğinden bağlanmak istiyorsanız, o sql bölümüne ait bilgileri eksiksiz doldurup,o bölümde bulunan bağlan tuşuna basarsanız program veritabanına bağlanacaktır.
Güvenlik Duvarı gelirse "Engellemeyi Kaldır" a basarak programın çalıştığını görebilirsiniz.Uzak SQL ile bağlantılarda program 15,20 saniye kasabilir.Local SQL bağlantılarında ise 2,3 saniye içinde program bağlanabilir ...
---------- BAĞLANTI BÖLÜMÜ BITTI ------------
*** KARAKTER YUKLEME VE ITEMLERINI GORME ***
Bağlantıyı yaptıktan sonra karşınıza yukarıdaki pencere gelir :
6-) Veritabanında bulunan bütün karakterlerin isimleri.Editlemek istediğiniz karakteri alfabetik sıra ile bulabilirsiniz.
7-) Karakterin üzerinde hangi itemlerin olduğunu gösterir.
Pauldron > Üstlük
Pad > Altlık
Gauntlet > Eldiven
Cap > Kafalık
Bot > Ayakkabı
8-) Karakterin elinde bulunan silahların gösterildiği bölüm.
9-) Karakterin takılarının gösterildiği bölüm.
10-) USKO da pet koyduğunuz boş alanda bulunan itemin gösterildiği bölüm.
11-) Karakterin np,lp,para,manner,stat gibi özelliklerini editleyebileceğiniz bölüm.Vermek istediğiniz değerleri yazıp,"Bilgileri Kyadet" e basarsanız,belirttiğiniz değerler karaktere verilecektir !
12-) Karakterin adının ve parantez içinde lwlinin yazdığı bölümdür.
----- KARAKTER YUKLEME VE ITEMLERINI GORME BOLUMU BITTI -----
*** ITEM EKLEME ***
6-) Veritabanında bulunan bütün karakterlerin isimleri.Editlemek istediğiniz karakteri alfabetik sıra ile bulabilirsiniz.
7-) Karakterin üzerinde hangi itemlerin olduğunu gösterir.
Pauldron > Üstlük
Pad > Altlık
Gauntlet > Eldiven
Cap > Kafalık
Bot > Ayakkabı
8-) Karakterin elinde bulunan silahların gösterildiği bölüm.
9-) Karakterin takılarının gösterildiği bölüm.
10-) USKO da pet koyduğunuz boş alanda bulunan itemin gösterildiği bölüm.
11-) Karakterin np,lp,para,manner,stat gibi özelliklerini editleyebileceğiniz bölüm.Vermek istediğiniz değerleri yazıp,"Bilgileri Kyadet" e basarsanız,belirttiğiniz değerler karaktere verilecektir !
12-) Karakterin adının ve parantez içinde lwlinin yazdığı bölümdür.
----- KARAKTER YUKLEME VE ITEMLERINI GORME BOLUMU BITTI -----
*** ITEM EKLEME ***
ağlantıyı yaptıktan sonra gelen pencerede yukarıdaki bölüm gördüğünüz gibi olmalıdır.Listeden düzeltmek istediğiniz karakteri seçtiğinizde yukarıdaki boş kutucuğa adı yazılır(Yüklenen Karakter butonunun altındaki).
13-) Editlenecek karakterin adının bulunduğu kutucuk
14-) Karakterin üzerinde kıyafetleri düzeltebileceğiniz bölüm
15-) Karakterin silahlarını düzeltebileceğiniz bölüm
16-) Karakterin takı ve pet koyulan bölümünü düzeltebileceğiniz bölüm.
Düzeltmek istediğiniz yerlere HANGI ITEMI KOYMAK ISTIYORSANIZ O ITEMIN "ITEM KODUNU" yazdıktan sonra "Itemleri Kaydet" e basarak karaktere itemleri vedirebilirsiniz ...
------------ ITEM EKLEME BOLUMU BITTI -------------
*** FULL INVENTORY EDITOR ***
13-) Editlenecek karakterin adının bulunduğu kutucuk
14-) Karakterin üzerinde kıyafetleri düzeltebileceğiniz bölüm
15-) Karakterin silahlarını düzeltebileceğiniz bölüm
16-) Karakterin takı ve pet koyulan bölümünü düzeltebileceğiniz bölüm.
Düzeltmek istediğiniz yerlere HANGI ITEMI KOYMAK ISTIYORSANIZ O ITEMIN "ITEM KODUNU" yazdıktan sonra "Itemleri Kaydet" e basarak karaktere itemleri vedirebilirsiniz ...
------------ ITEM EKLEME BOLUMU BITTI -------------
*** FULL INVENTORY EDITOR ***
Listeden bir karakter seçip alt bölümdeki "Full Inventory Edit"seçeneğine tılıyoruz.Normal bir karakter Inventorysinde 28 adet kutucuk bulunmaktadır.
7*4 olmak üzere 4 sırada 7 kutucuk toplam 28 slot vardır ..
Önce item listesini yükleye basın ve biraz bekleyin.10,15 sn sonra item listesi yüklenecektir.Yüklentikden sonra listeden bir item seçin.Sağ tarafta en üst kutuckta itemin tam adını yazarak entera basın.Item listede varsa bulunacaktır ..
Siyah kutucukların üzerine gelerek karakterin ınventorysinde o slotta hangi item olduğunu görebilirsiniz ..
Karakterin hangi slotlarına item vermek istiyorsanız o slotları soldaki siyah kutucukların üzerine tıklayarak seçebilirsiniz.Üzerine tıkladığınız slot kırmızı olur ve seçildiğini ifade eder.
Listeden itemi seçtiğiniz zaman item kodu otomatik oalrak verilen item bölümüne yazılır.Slotları seçtikten sonra "Itemleri Kaydet" seçeneğine basarak belirttiğiniz slotlara seçtiğiniz itemi verebilirsiniz ..
7*4 olmak üzere 4 sırada 7 kutucuk toplam 28 slot vardır ..
Önce item listesini yükleye basın ve biraz bekleyin.10,15 sn sonra item listesi yüklenecektir.Yüklentikden sonra listeden bir item seçin.Sağ tarafta en üst kutuckta itemin tam adını yazarak entera basın.Item listede varsa bulunacaktır ..
Siyah kutucukların üzerine gelerek karakterin ınventorysinde o slotta hangi item olduğunu görebilirsiniz ..
Karakterin hangi slotlarına item vermek istiyorsanız o slotları soldaki siyah kutucukların üzerine tıklayarak seçebilirsiniz.Üzerine tıkladığınız slot kırmızı olur ve seçildiğini ifade eder.
Listeden itemi seçtiğiniz zaman item kodu otomatik oalrak verilen item bölümüne yazılır.Slotları seçtikten sonra "Itemleri Kaydet" seçeneğine basarak belirttiğiniz slotlara seçtiğiniz itemi verebilirsiniz ..
------------ FULL INVENTORY EDITOR BOLUMU BITTI -------------
: DIKKAT EDILECEK YERLER :
1-) Hamachi server kullanıyorsanız (5.xx.xx.xx.x) local bağlantı yapmamalısınız.
2-) Uzak SQL ile bağlanırken pencereyi kapatmayın !
3-) Vereceğiniz itemin ITEM KODUNU yazın.İtemin adını değil.
4-) Stat editlemede 255 den fazla değer vermeyin.Program hata verecektir.
5-) Verdiğiniz item kodu yanlış ise programın sağ altta itemlerin gösterildiği yerde göstereceği değer "##ITEM YOK ##" yazısı olacaktır.Yani karakterin her tarafına yanlış item kodu ile item ekleyip,bütün itemleri siliyor filan demeyin. Sonuçta bu bir bilgisayar ve kimse bilgisayardan daha zeki olamaz
6-) Verdiğiniz itemleri oyunda üzerinizden cıakrırsanız bir daha giyemezsiniz.Tekrar eklemeniz gerekir !
Teşekkürler - Trayhoper
: DIKKAT EDILECEK YERLER :
1-) Hamachi server kullanıyorsanız (5.xx.xx.xx.x) local bağlantı yapmamalısınız.
2-) Uzak SQL ile bağlanırken pencereyi kapatmayın !
3-) Vereceğiniz itemin ITEM KODUNU yazın.İtemin adını değil.
4-) Stat editlemede 255 den fazla değer vermeyin.Program hata verecektir.
5-) Verdiğiniz item kodu yanlış ise programın sağ altta itemlerin gösterildiği yerde göstereceği değer "##ITEM YOK ##" yazısı olacaktır.Yani karakterin her tarafına yanlış item kodu ile item ekleyip,bütün itemleri siliyor filan demeyin. Sonuçta bu bir bilgisayar ve kimse bilgisayardan daha zeki olamaz
6-) Verdiğiniz itemleri oyunda üzerinizden cıakrırsanız bir daha giyemezsiniz.Tekrar eklemeniz gerekir !
Teşekkürler - Trayhoper
Oto Yedekleme v1.2
Bazı Hatalar Düzeltildi;
- COMDLG32 Hatası Alan Arkadaslar İcin Program Kendi Windows Dizinine Atıyor Dosyayı
- Zaman ayarında Geri Sayım Bittikten Sonra Msgbox'a OK Demeden Devam Etmiyordu Artık Aşağıda Durumu Belirtiyor
- Biraz daha görsellik kattım buyrun resim
- LOG Kayıtları TAMAMEN sorunsuz hale geldi.
Buradan Oto Yedekleme v1.2 'i İndirebilirsiniz.
User Editör
Programın Kullanımı :
- DataBase Baglantısı Kurduktan Sonra Kullanıcı İsmi Bölümüne Nick Giriyorsunuz.
- Bilgileri Göster Butonuna Basarak O Kullanıcıya ait Bütün Bilgileri Aşşağıda Görebiliyorsunuz...
- Editleme Bittikden Sonra Değişiklikleri Kaydet Butonu İle Bitiriyorsunuz.
Özellikleri :
- Kısayoldan Char Silme
- Char Editleme (Gayet Kolay)
- Uzak SQL
- Local Bağlantı
- Char Banlama Gm Yapma Vs.
Buradan User Editör 'ü İndirebilirsiniz.
Programdan Resimler
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)